Om man skulle ta och bli vuxen...

Nja... tror jag väntar ett tag med det. Tänk vad länge man ska vara vuxen sen :S Igår kände jag mig väldigt vuxen. Satt hemma en fredagskväll med gästerna istället för att ut och festa. Dels för att jag var trött, dels för att jag riskerade en total katastrof om jag gick ut. Vill inte riskera det. Så istället somnade jag 23.30. Jävligt nöjd :)

Idag ska jag i alla fall vara lite social... om några timmar står träning på schemat... sen kanske städa. Städa är så jävla tråkigt... men jag har astma och märker direkt när det börjar bli för dammigt. Annars hade jag säkert kunna vänta någon vecka till, eller två.

Ikväll ska jag umgås med Caroline och Louise. Filmkväll maybe? Den som lever får se.

Ha en bra dag!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0