SJUK HELG; CHECK!

Tjoho.
Helgen i Göteborg är över och Maria åkte hem igår eftermiddag. Helgen var sjuk, riktigt störd. Men jävligt rolig och ett minne för livet. Ett tag hade jag ångest, men inte nu längre. Nu tänker jag mest tillbaka på det med ett leende ;) Spendera en helg med två av de bästa personerna i mitt liv kan knappast gå fel. Eller? :) HAHA.
När Maria hade åkt hem drog vi och bowlade och det gick kasst som vanligt, haha. Men kul :) Citerar: "Ippa är dålig på allt som har med bollar att göra... eller.. NÄSTAN alltid iaf" ;)
Idag har vi inte gjort ett skit. Gick upp ganska sent... käkade frulle sen däckade jag igen och älskade Y (eller Curry Nam Nam som han från och med nu heter) fick äntligen chansen att kolla på fotboll ;) Som jag skrev tidigare.... killar och fotboll... måste vara ett genetiskt fel... nu är han och tränar och jag har tagit en promenad i ösregn dit och tillbaka. Helvete vad blöt jag blev :( Men fick iaf med mig sviiiingoda vindruvor hem som jag ska äta upp nu innan Y kommer hem för HAN SKA INTE FÅ SMAKA!!! Hämnden är ljuuuuuuuuv :)
PUSSOCHKRAM
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0