Sömnlös i Skåne...

Varit vaken nu i 2,5 timme. Vaknade av att jag kände mig kissnödig, gick och la mig men kunde inte sova för det kändes som jag var kissnödig hela tiden, försökte ignorera det... vände och vred på mig tills jag inte stod ut längre. Gick på toa, kändes som blåsan var sprängfull, det kom två droppar och det gjorde svinigt ont. VA FAN säger jag.... äckliga urinvägsinfektion nu är den tillbaka igen. Försökte gå och lägga mig på mitt rum, ville inte störa mannen min... men jag kan inte sova... värker i hela nedre delen av magen. Usch och fy detta är riktigt jobbigt =/ Kommer inte kunna sitta i skolan i 3 timmar idag.... roligt att missa första dagen... HELVETE! Tänker ringa vårdcentralen direkt 08.00 och sen lämna Y i skolan för att sedan dra och lämna urinprov och få en NY antibiotikakur. ROLIGT!!!!


AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0