Städning... eller snarare renovering/sanering?

För första gången på mycket mycket länge har jag nu städat mitt rum. Det var en (äcklig) upplevelse. Med tanke på att jag har astma så borde jag ju städa hur ofta som helst, men det är nog inte min grej helt enkelt. Tagit ut alla saker ut bokhyllorna och gjort iordning min garderob så att jag faktiskt kan se vad jag äger. Problemet är att jag har för mycket saker. Filmer har jag fått förflytta upp på ovanvåningen. Med tanke på att jag aldrig kollar på film eller liknande så kommer jag förmodligen inte att sakna dem.

Slängde 7 par skor också. Så brist på det är det inte tal om. Nu ska jag börja göra iordning bland mina väskor. Mina älskade väskor. Kommer inte slänge en enda om jag känner mig själv rätt.

Just när jag var helt övertygad om att jag är så manlig som en kvinna bara kan bli, så insåg jag att... det är jag nog inte alls. Inte ALLS.

I'm such a girl....
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0