2010

Hur har året 2010 varit för dig? Det har varit ett år som stavas erfarenhet. Jag kommer alltid minnas 2010 för alla minnen det har gett mig, både bra och dåliga.

Bättre än förra året? Nja... tror inte det slår 2009 :)

Har du träffat några nya vänner? Ja det känns det som jag gör hela tiden :)

Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Midsommar, när jag och mitt ex gjorde slut, interna händelser i Göteborg mm :)
 
Har du flyttat under år 2010? Nej

Har du hittat en ny låt som du älskar? Jadå, sånna kommer hela tiden :)

Isåfall vilken? Hmm... jag har börjat lyssna mycket på OC Soundtracken... och den musiken är ju bara ljuvlig.

Har du druckit alkohol? Alkohol är något jag hatar och älskar och som alltid finns där

Har du rökt? Har väl hänt kanske... haha

Har du kysst en främling? Nepp!

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010?
 Jag var i ett stabilt men otryggt förhållande som betydde allt för mig. Jag tog trots detta steget och valde att följa mitt hjärta. Det var en sjukt tuff tid med många om och men under hösten och vintern. Nu känns allt stabilare och jag ser fram emot en framtid med förhoppningsvis mycket kärlek :)

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja absolut :)

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja :) 

Har du haft sex någon gång under året? Jadå :)

Har du haft ett hemligt förhållande? Nej det vill jag inte påstå :)

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar?
Gillar egentligen inte att ångra saker... för alla saker ger en erfarenheter som gynnar en i slutänden.

Har du skämt ut dig?
Jodå. Jag har gjort bort mig x2 i Göteborg då jag var stenpackad båda gångerna. Sen en gång i Kristianstad där kvällen stavades karatefylla.

Har du varit ute en hel natt?
 Aaa :) 

Har du blivit tagen av polisen?
 Den tiden är över! 

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?
 Ja, massvis :) Mysigt! 

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön?
Jaaaa :)

VÄNSKAP:
Har du förlorat en vän? Nej, thank god! 

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
No need

Har du gått bakom ryggen på en vän?
  Nej :)
Har du ljugit för en bästavän? Nej :)
Har du haft en relation med en vän? Kompisrelation?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0