Jadå

Detta ångrar jag: Jag ångrar alla misstag jag gjort nu på sistone...
Mina förebilder: Min pojkvän som alltid är så himla positiv
Mina dåliga sidor: Jag är lättirriterad och har ett hett temprament. Vet dock inte om det ingår i min personlighet. För att ta reda på det så har jag slutat med mina p-piller idag. Med hopp om en ljusare tillvaro :)
Det här upprör mig: Otrohet
Hur  muntrar jag upp mina vänner?: Genom umgänge med mig ;) Hitta på saker med dem.
Det här får mig att gråta: Ovissheten och rädslan att förlora de jag älskar
Det här är jag bra på: Att visa känslor
Mina rädslor: Förlora de jag älskar, åter igen...
Min favoritplats: Finns många. Men Landön, Thailand och i sängen med min underbara.
Det här saknar jag: Tryggheten
Det här ska jag bli när jag blir stor: Lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0