Jul, Helsingborg och en massa annat skoj :)

Julafton: Mamma, Styvpappa, Syster + sambo och styvfars mamma var med på julfirandet. Jättemysigt och jag fick jättefina julklappar + en som var särskilt fin :)

Juldagen: Sanerade mitt rum sen blev det middag med Maria, Carro, Louise och Madde. Var supertrevligt och även då fick jag jättemånga fina klappar :) Så glad!

Annandagen: Åkte till Helsingborg för att hälsa på släkten. Åt middag, även här blev det julklappsutdelning. Ibland är det bra att ha skilda föräldrar och en stor släkt. Sov hos kusin i hennes skitfina lägenhet och sen träffade jag J också. Trevlig visit!

Idag har det bara blivit hemresa och packa upp och ner. Snart ska jag in i duschen och då blir det hemma-SPA för hela slanten. Det ska vaxas så det står härliga till. Ska nämligen göra en spraytanning på onsdag så då får man varken vaxa eller raka inom 24 timmar innan. Sen får man inte duscha samma dag som man gör det heller så det blir en snabbdusch innan jag drar till Göteborg på Torsdag. Snart är det nyårsafton, tjohej. Det brukar inte vara en "högtid" som jag ser fram emot, men detta året ska det bli riktigt riktigt kul :)

Julklappslistan (detta fick jag i julklapp):

- En svart väska (Wera, Åhléns)

- En brun väska (Tiger)

- Presentkort H&M

- Pengar

- Dagkräm (Yvonne Ryding)

- Set med scrub, bodybutter och duschkräm med doft av Coconut (Bodyshop)

- En pepparkvarn

- En drömtydningsbok

- Ett lila set med BH + trosor (Lindex)

- Ännu fler trosor från Lindex och H&M

- En stelton kaffekanna

- En grön glas-skål

- Långa sugrör

- Godis

- Armband

- Prenumeration på Veckorevyn

- En stor kromfärgad vas

- En orange skål till min samling (Jellybean)

- Supersöta muffinsformar

- En citruspress

- En wakeuplight

- Ett halsband

+ Säkert fler saker men kan inte komma på fler... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0