Måååndag

Ja nu är det ny vecka - igen. Julveckan till och med. Tycker det är mysigt med jul. När man var liten var det mest kalle anka och julklapparna som lockade. Nu är det även mat och umgänge med släkt och vänner som man uppskattar :)

I lördags var vi på förfest hos Micca i Öllsjö. Jag hade jättetrevligt och blev inte för full. Perfekt. Hela kvällen var väldigt bra om jag får skryta lite ;) Dagen efter var inte så rolig p.g.a. vissa snedsteg och sådär. Inte från min sida men ändå. Det är omöjligt att inte bli inblandad i sånt och det är skitjobbigt att stå mitt emellan. Man vill gärna spola tillbaka tiden men då det tyvärr är en omöjlighet så får vi hoppas att detta löser sig på bästa sätt.

Så gårdagen gick väldigt mycket åt reflektion och sådär. På kvällen var jag och Yazdan på handboll. Supertrevligt :) IFK vann (för en gångs skull måste jag väl säga...). Sen blev det matlagning (eller ja... Yazdan lagade mat... jag sov) och efter det lite mys :)

Idag har jag gjort arbete med Maria... och nu har jg nyss deltagit i en glöggfest som pappa ordnade här hemma. Julklappar har även delats ut :) Fick jättemycket fint :) Tack tack! Min kära pojkvän har åkt hem till Göteborg nu så nu får jag klara mig hela 10 dagar utan honom innan jag kommer upp dit och firar nyår. Det ser jag riktigt mycket fram emot :)

Vi hörs kära ni!
Puss
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0