Mysig onsdag :)

Tack S för din fina kommentar :) Värmer fint i vintermörkret, ska tänka på vad du sagt varje gång jag dras ner i de negativa dalarna!

Ja då var det onsdag. Fick sovmorgon och sen stack jag och mannen till hans nya lägenhet och mätte och grejjade lite. Ikea on saturday vettni! :) Sen stack jag hem till Maria och fixade lite inför skoldagen imorgon. Sjukt att jag ska gå i skolan, inte alls van vid det nu ;P Sen blev det lite shopping också idag minsann... både på Bodyshop och Harald Nyborg ;) Efter den shoppingen blev det matshopping med mamma på ICA Maxi. Nu har jag bara kollat tv, tagit det lugnt och slagit in julklappar. Blev ingen träning då jag var tvungen att handla + min sinnessjuka träningsvärk sen igår (över 6 månader sen jag gick på ett step-pass...).

Imorgon; fika med Micca, skola och sen på kvällen lussebullsbak med hjärtat. Hoppas hinna med träningen också! :)

Puss&Kram
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0