Positiv

Jag har verkligen blivit den jag alltid velat vara. Allt har ordnat sig till det bästa (nästan allt iaf). Hoppas att det håller i sig :) Känner mig verkligen lycklig, positiv och glad :) Har mycket att se fram emot nu känns det som. Lördagen (fest med mina fiiina flickor), julen och allt mysigt som hör där till. Ser fram emot nyår och att få lämna Kristianstad i några dagar. Ska bli supertrevligt.

Det dåliga är att jag är sjuk. Ont i halsen och hostar snart upp mina lungor. Trots detta känns allting fantastiskt. Är verkligen positivt överraskad av det mesta. Så träning blir det nog inte mycket mer innan jul, synd... men så är det.

Planeringen innan jul är väl mest... skriva färdigt examensarbetet, handla de sista julklapparna och bara njuta av livet :)

Puss&Kram
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0