Quests!

Vad är det bästa med dig?

Det bästa med mig är mina erfarenheter som gjort mig stark. Sen en annan bra sak med mig är att jag har lätt för att förstå människor och är en bra lyssnare!

Hur många har du legat med?

Antalet kommer förbli en hemlis!

Var ser du dig själv om 5 år?

Om 5 år... då är jag 26. Hmm... jag hoppas att jag är i ett lyckligt förhållande och har ett arbete jag trivs med!

Har du några planer med ditt liv? Finns det något som du verkligen vill och kommer förverkliga?

Jag har massor med planer! För det första vill jag uppleva den ultimata lyckan. Jag vill bli sjuksköterska, hudterapeut och barnmorska och jag kommer sträva efter det. Sen i framtiden vill jag ha en man och några underbara ungar. Det är mitt mål i livet.

Hur stor åldersskillnad neråt har det varit med den yngsta perssonen du legat med?

Den yngsta jag legat med var född -89 dvs lika gammal som jag.

Om du fick välja en enda materiell sak som du skulle leva med i hela ditt liv. Vad för sak skulle det bli då?

Hmm... materiella saker spelar ju mindre roll i mitt liv. Men det skulle nog bli... min ipod... musik är guld!

Vad anser du om folk från mellanöstern?

Går inte att säga hur folk är utifrån var de kommer ifrån men jag har upplevt både positivt och negativt, som med folk från alla ställen i världen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0