Wednesday

Idag fyller min kära pappa år - grattis! :)

Idag står det bara fixa och dona på schemat. Imorgon åker jag nämligen till Göteborg. Nu hoppas vi att alla bussar, tåg och spårvagnar går som de ska! Ska snart dra till stan med Maria. Får bli lite shopping på mellanrean maybe :) Ska även göra en spraytanning - spännande! Hoppas det blir bra :) Gör det egentligen inte för färgens skull... jag kan till och med tycka det är ganska fint att vara blek på vintern - särskilt om man har mörkt hår som jag :) Men då jag har en MASSA hormon-utslag på armarna... blir värre på vintern och nu har de spridit sig till underarmarna också.... så tyckte jag att detta kunde täcka dem lite :)

Hoppas ni får en härlig onsdag!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0