6:e dagen på praktiken

Yes, nu är jag inne på min andra vecka och man börjar verkligen komma in i det. Har kommit in i det där med bemötandet och tagit efter personal med olika fraser och knep man kan ta till i pressade situationer. Jag har även börjat vårda lite mer på egen hand nu än i börjar. Har börjar lära mig patienternas rutiner nu. Känns superbra. Sen om det finns någon som gillar mig där... det vet jag inte. Men jag gör mitt bästa och det får jag vara nöjd med.
Praktiserade idag 13-21 och är därmed nyss hemkommen till min fina man :) Ska snart bänka mig framför teven. Paradise hotel kl. 22-23. Missa inte!!
Sen blir det sova. Upp 06 imorgon!
CIAO
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0