7:e dagen på praktiken

Nu börjar det gå bra. Vanligt rutinarbete imorse sen gick jag med sjuksköterskan nu imorse. Nu är jag verkligen övertygad om hur jävla stressigt jobb jag har framför mig. Sjukt! Har fått dokumentera massor idag och det var kul. Sjuksköterskan tyckte jag var kanonduktig. Överöste mig med komplimanger och det är bara att ta åt sig :)

Nu känns det däremot som om jag bor där mer eller mindre... har varit där torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och imorgon (onsdag)... 7 dagar i rad. Bara imorgon också sen är jag ledig i en dag, hah :) Fredag ska jag också dit sen blir det helgledigt. Ska bli superskönt!

Nu ska jag bege mig till min kära man och sen ska vi åka och handla. Det blir matlagning sen tillsammans. Det är faktiskt riktigt kul när man gör det båda två :) Mysigt! Sen blir det bara kolla tvn och slappa :) Final i Paradise hotel ikväll. MISSA INTE! Har hejjat på Jackie ända från början så jag hoppas verkligen att hon vinner. You go girl!

Imorgon: målsamtal. Spännande ;)
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

hihi jaa berättar när vi snackar ;))

2010-02-02 @ 17:41:01
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0