Dagens/senaste

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svart tunika, leggings
Vad använder du just nu för skor: Svarta stövlar
Favoritfärg på kläder: Blir mest svart, grått och vitt

Senaste person som
Sov i din säng:
Maria
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Var säkert Maria eller Micca :)
Du gick på bio med: Dagge och Maria
Du gick på stan med: Micca
Skällde på dig: Mamma of course, haha

Senaste
Låt du hörde:
Sexy bitch
Film du såg: Hmm... film vet jag inte... men the oz kollade jag på i förrgår
Mat du åt: Köttbullar med potatismos
Kram: En patient
Puss: Dagge
Fest: Lördags hos Malin. Bästa :)
Känslan: Trött.... vill sova..
Ilska: Det var ett tag sen nu..
Resa: I Augusti förra året - Ayia Napa Cypern
Glädje: Är jag för det mesta
Dröm: Kommer inte ihåg
Boken du läste: En psykiatribok skulle jag tro
Personen du träffade: Syrrorna, uskorna och patienterna på praktiken
Personen du pratade i telefon med: Maaami
Personen du fick sms av: Maria
Gången du åt en 7-eleven korv: Flera år sen
Gången du var utomhus: För en timme sen när jag gick hem från praktiken
Gången du sov: I natt... från 23.00-05.30
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Like I've said... never happened.
Saken du köpte:
Köttbullar och potatismos på ICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0