En dag på stan

Som sagt... varit i stan med Micca, Malin och Maria också en liten stund. Var i stan från 10-15. Köpte schampo och balsam, solkräm (30 och 15... tror ni det räcker? Den första veckan lär man ju få ha 30...), nya trosor. Det var trevligt med tjejerna i alla fall, finns alltid massa att snacka om <3

Resten av kvällen = plugg... ska göra min sista uppgift och sen plugga inför tentan... så jävla trisst... vill bara packa en massa nu men man får prioritera det till helgen istället.

Helgen förresten... då blir det utgång med tre underbara tjejer <3 Micca, Maria och Malin. Haha M x 3 jag känner mig lite utanför... tre underbara M är det i alla fall :) Två av dem, mina bästa vänner, och den tredje en underbar jättesöt Malin som jag tycker mer och mer om för varje gång <3 Tänk vad lyckligt lottad jag är... att ha så underbara människor runt omkring mig.

Life is great!
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

Me Lav Joo <3

2010-02-23 @ 20:31:22
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0