En söndag (3 days left!!!)

Hej alla!
Om 3 dagar åker vi till ett av världens varmaste länder - Thailand. Sjukt NICE! Just nu är där mellan 35-40 grader och det GILLAS... tror dock jag kommer få en chock när jag stiger av planet!

Igår var det utgång som gällde. 7 tjejer hemma hos Malin i Öllsjö. Fan vad jag har kul när det bara är tjejer. Så jävla mycket bättre att slippa alla killar. No offence... men... tjejer är fan bäst! :) Blev utgång på class... synd att alla inte var samlade bara.

Massa konstiga människor ute igår... bla en kille;
Kille: - Vad heter du?
Jag: - Spela inte dum, du vet mycket väl vad jag heter...
Kille: - Aha, är det Filippa? Kände inte igen dig med uppsatt hår..
Jag: - Hehe, nehe...?
Kille: - Förlåt, jag är lite dum
Jag: - Hehe, JAPP det är du
Kille: - Fan vad sjukt att jag försökt ragga upp dig två gånger på krogen nu!
Jag: - Ja, det måste ju betyda att jag är sjukt snygg
Kille: - Japp, det är du!

Och en annan kille som försöker få kontakt med mig medan jag dansar iväg från honom hela tiden...:
Kille: - Leker du svår?
Jag: - Jag ÄR svår (och kör upp förlovningsringen i nyllet på honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0