I love the way you smile

Hej!
Idag har jag en ledig dag. Hur skönt som helst. Igår stack jag hem till pappa, käkade lite och la mig för att kolla på skidskyttet... men jag somnade... förflyttade mig från soffan till sängen och somnade igen. Skönt! Behövs verkligen efter 4 dagar i sträck... att ha praktik är jobbigt! Trodde jag skulle dö första veckan då jag var där 7 dagar i rad... men nu är det avklarat :)

Idag blir det plugg och sådär sen ikväll vid halv sju ska vi på middag hos Emma och Martin. Blir trevligt. Sen blir det jobb imorgon 9.50-16.00. Utgång sen på kvällen! :)

Har nu 5 dagar kvar på praktiken innan vi åker till Thailand. 4 dagar nästa vecka och sen tisdag nästa vecka igen, dagen innan vi åker. Ska bli så jääävla skönt detta! Så värd det! :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0