Jag mår dåligt, för din skull...

Jag vet inte vem du är, men Karin heter du tydligen. I ålder med honom är du också, så grattis till dig. Känner inte dig, men ändå har vi så mycket gemensamt. Finns så jävla mycket jag vill säga till dig. Förmodligen hade du tyckt att jag var en jävla snorunge som minsann inte alls ska komma och säga till dig vad din pojkvän är och inte är. Men jag vet! FAN alltså... jag dör av tanken att du snart... är som jag...

Varför bryr jag mig om en tjej jag inte ens känner? Jo för ingen förtjänar att må som hon kommer att göra om sisådär 2-3 månader.

Så Karin.. även om du säkert inte läser det här... så vill jag bara säga dig... att jag är på din sida. Nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0