Jävla SKIT!

Nu kan jag ärligt säga att jag provat varenda preventivmedel som finns. Lite stolt är jag allt. Är expert på området, så undrar ni något så är det bara att fråga. Finns ingenting som funkar för mig. Kan inte ens använda kondom eftersom jag är allergisk mot latex. Finns ju latexfria men de är svindyra. Tur jag inte är singel...

Det preventivmedel som fungerat sämst... utan tvekan p-staven. Gick upp 13 kilo... plus att min lust försvann, plus att mensen kunde komma när den kände för det... De 13 kilona har förstört min kropp... Även om jag gått ner 10,5 av dem så har jag ändå några kvar... och de sitter som berget. Mina bröst är väl knappast som de en gång varit... magen likaså.

Oh well... jag får väl vara nöjd med att jag har någorlunda snygg kropp i alla fall. Kommer aldrig bli nöjd... så är det. Men 5,5 kilo till ska väl fan inte vara så svårt... tycker man.. men jo, det är det. Det är det svåraste jag försökt med i hela mitt liv om jag ska vara ärlig.

Fuck this shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0