Jobbig dag...

Ja, tänka sig att jag kände på mig redan imorse att det skulle bli en jobbig dag. Praktiken var bara på förmiddagen och på den tiden hann både det ena och det andra hända. Mycket tråkigheter. Det är nog inte förrän nu man inser att livet hänger verkligen på en skör tråd. Så ja, idag är jag lite ledsen. Brukar inte bli det men omständigheterna runt omkring var nog det som gjorde det.

Sen efter skolan hade vi case... satt i en helt annan värld och lyssnade inte. I mitt huvud fanns det andra saker att tänka på. Gick fort i alla fall vilket var bra.

Nu idag ska jag först ta och vila mig lite... det är jag värd. Sen ska jag väl plugga lite också tänkte jag. Ikväll ska jag hem till Dagge. Ingenting betyder mer än att vara med familj och vänner. En dag som denna känner man verkligen hur mycket de betyder <3

Idag är det 20 dagar kvar!!! :)
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0