KUUUUUL :)

Igår började kvällen med förfest hos Malin i Öllsjö. Där spenderade jag, Micca, Maria, Selda, Selma, Volkan och några tjejkompisar till Malin kvällen. Började väl lugnt, men sen blev det vildare och vildare haha. Gillar förfest alltså :) Men det var sjukt kul! Tack alla för en rolig kväll!

Gick till Class sen efter förfesten. Där var också skojjigt :) Dock mådde alla lite halvilla och hade ont lite här och var så blev en hyfsad tidigt hemgång. Blev av med alla förutom Maria och sen helt plötsligt vaknade jag upp i farsans säng nu imorse. Brevid mig låg Maria. Fattade ingenting. Men jaja, sånt är livet :)

Idag har jag mest legat och degat... ätit massa skit och snart kommer familjen på alla hjärtansdagfika. Ska planera lite inför Thailand och så. Sen ikväll ska jag och Dagge till bar-b-ko och äta. Ska bli supergott! :)

Nej... nu blir det lite plugg... de kommer redan om en timme... my goood.
//Ippa




Jag och Micca igår (Snodde den av Micca :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0