Life's a bitch, right?

Hej!
Igår efter "shall we dance" och ett besök hos Maria så åkte jag hem och slocknade igen. Fattar inte hur jag kunde somna om vid halv 1 då jag sovit i princip hela dagen. Men efter en tuff vecka med massa praktik och sen utgång på det så antar jag att det kan bli så :) Nu har jag i alla fall sovit ut. Nu resten av eftermiddagen och kvällen blir det plugg. Ska göra ett case som vi ska ha genomgång på torsdag. Sen ska jag förbereda mig inför ett seminarium imorgoneftermiddag. Men ja... annars ser väl veckan ganska bra ut. Kommer ha jättemycket att göra. Måste ta igen både plugg och träning.

Veckoplanering
Måndag:
Plugga, Seminarium kl. 14.15-15.30, Träning (Indoor walking 60 minuter)
Tisdag: Plugga, Praktik kl. 14.00-21.30
Onsdag: Praktik kl. 7.30-15.45, Träning (Aerobic 60 minuter)
Torsdag: Praktik 7.00-13.00, Skola (Case) kl. 13.00, Träning (Indoor walking 45 minuter)
Fredag: Plugga, Träning (Gym)
Lördag: Plugga, Förfest hos Malin sen utgång med mina tjejer :)
Söndag: Bakis, Plugga



Grr ;)

Kommentarer
Postat av: S

SEXI

2010-02-07 @ 14:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0