Praktikdag nummer 10

Praktiken idag gick bra! Förutom en tråkighet så gick allting kanon... men tråkigheten är tyvärr inget vi kunde gjort någonting åt ändå. Lär väl sova med mardrömmar inatt och kan inte tänka på mycket annat... men det är väl något man får ta och leva med när man valt detta som yrke...
Kom iallafall hem till världens bästa pojkvän som lagat mat till mig. Han är underbar <3 Utan honom hade jag inte överlevt!
Imorgonbitti bär det av igen... praktik 7-16. Sen efter det blir det Aerobic på kvällen. Längtar! Om jag inte har ont i halsen of course... har svinont just nu och hjärtklappning... men jag tror hjärtklappningen mest beror på ångesten som smygit sig på. Life's a bitch.
Nu ska jag njuta av mina underbara blivande man!
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Ia

jaaa fy vissa dagar är man jätteledsen och sover inte mer än någon timme...a llting bara snurrar i huvet...

2010-02-09 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0