Praktikdag nummer 11

Hej allihopa!
Ja, elfte dagen på praktiken. Gick för första gången med en av mina handledare idag. Det gick kanon. Fick massa beröm och det är bara att tacka och ta emot :) Tar åt mig av alla komplimanger! Hon hade aldrig sett någon som var så duktig på att dokumentera så precis i början. Haha, jag som känner mig jättesäker på dokumentationen. Men jaja, då behöver jag inte oroa mig för det :) Har fått sticka lite idag också. Kul! :)

Nu sitter jag och ramlar snart ihop av trötthet.... kul att man ska sätta igång med examinationen nu... men det måste göras.. får vila ikväll :) Praktik imorgon också från 7-12.30 sen efter det blir det case.

Ska ta min första dos dukoral ikväll (Vaccination mot kolera) inför resan... lika bra så man inte blir sjuk... för det är nog INTE kul med kolera.

Nu ska jag vila en liten stund sen ska jag titta igenom caset tills imorgon och leta artiklar till examinationen.
Trevlig kväll!
//Ippa

ps! har köpt en till friisväska... jag är inte klok, jag vet... men den är SÅ snygg. Ni får se den sen när jag har fått den :) ds!

Kommentarer
Postat av: mari

haha men gumman, du har övertagit mitt syndrom nu låter det som ;)

2010-02-10 @ 20:14:25
Postat av: Ippa

Väsksyndromet ;)

2010-02-10 @ 21:11:17
URL: http://ippaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0