Tattoo

Hej!
Idag har varit en bra dag! Hade ju som sagt en ledig dag vilket innebar sovmorgon. Sen träffade jag Micca, åt frukost/lunch med henne på Trendie. Sen träffade vi Maria och då gick jag rundor med henne lite överallt. Jag och Maria var även hos ttueraren idag och bokade tid. Den 23 Mars blir det, dagen efter att jag kommit hem från Thailand. Hihi den kommer bli så fin! Det blir ganska högt upp på ryggen ovanför skuldrorna med texten "You only live once". Så jävla snyggt! Vi har nog inte bestämt typsnitt än riktigt... möjligt att vi inte kommer ha samma, och min kommer nog vara större. Budskapet har en viss betydelse för mig, och för oss. Längtar! Jag kommer börja, och Maria kommer då alltså göra sin efter mig. Gött det ska bli att redan ha den gjort haha ;)

Resten av dagen blir det först lite vila... sen plugga.
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Micca

meeennn!! va hände med nothing is to bog to hide me? :O Kul att tiden blev bokad iallafall :D

2010-02-04 @ 18:52:44
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Sandy

blir assnyggt gumman!!

2010-02-04 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0