That's just the way it is, thing's will never be the same... lalala

Fan vad jag saknar! Saknar en del vänner! :( Men snart blir det en visit, I promise!

Nu har jag bestämt mig för att tatueringen blir i typsnittet "exmouth". Länk: http://www.dafont.com/exmouth.font?text=you+only+live+once. Så det är ungefär så den kommer se ut. Den kommer dock bli lite större och lite mer "utdragen"/längre.

Ni kanske vet att jag tidigare planerat in "nothing's big enough to hide me" som text för min tatuering. Anledningen till att det inte blir det denna gången är att jag ska ha den på ett annat ställe senare i samma typsnitt som ovan. Så tattoo number 2 kommer bli på sidan, precis på revbenen (aj). Kommer bli supernöjd :) När jag glömt smärtan från den första så planerar jag nog in tvåan ganska fort :)

you only live once har en speciell betydelse för mig. Den handlar om det som jag påminner mig själv om varje dag när allt känns tråkigt och trisst eller när man funderar på att banga en fest. För man lever bara en gång, så ta vara på livet. Ha kul, för du kan dö imorgon.

nothing's big enough to hide me har även den en väldigt stor betydelse för mig. Den påminner mig om att det är värt att kämpa och att ingenting minsann kan stoppa mig. Jag har klarat allt i mitt liv hittills. Jag borde nog egentligen varit död nu. Jag har en tendens till att inte tro på mig själv. Men med orden från min favoritlåt "Angel" med Leona Lewis så påminner jag hela tiden mig själv om att jag visst kan, och att jag är bra!

Nu; duschen!
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0