Uttråkad...

ALLMÄNT...
Namn: Filippa "Ippa"
Piercingar: Örat, hade i naveln för 100 år sedan
Tatueringar: Ja, 2 på G och har bokat tid för den första :)
Längd: 167 cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: JA
Önskar du att du bodde någon annanstans: Just nu önskar jag att jag bodde på betydligt sydligare breddggrader... så nära ekvatorn som möjligt.
Tänker du på självmord: Nej?
Tycker andra att du är attraktiv: Jag hör ofta att jag är attraktiv, eller "farlig" som en kille på krogen sa. Haha, jag hoppas det stämmer.
Vilket shampoo använder du: Matrix biolage
Vilken parfym använder du: typ 6-7 olika...
Vad är du rädd för: Sjukdomar eller dödsfall bland nära och kära
Gillar du att tvätta: Nej vem fan gör det?!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej jag kräks av bergochdahlbanor

SENASTE...
Film du hyrde: Kommer inte ihåg
Film du köpte: Kommer jag inte ihåg det heller
Låten du lyssnade på: Akon - shut it down
Låten du hade på hjärnan: Vet ej
Låten du laddade ner: Vet ej
Personen du ringde: Micca
TV program du tittade på: The oz
Personen du tänkte på: Dagge


FAVORIT...
Mat: KÖTT!
Låt: Kan jag la inte välja...
Sak att göra: Shoppa, träna, ha sex
Sport: Friidrott i mitt hjärta
Dryck: Beror på... dagen efter: coca-cola annars vatten
Kläder: Tunikor/klänningar och leggings till det
Film: 8 mile
Bil: Hmmm... pass


ANTAL...

Gånger du varit kär: riktigt kär har jag inte varit mer än 1 gång, men lite sådär pirrigt smårkär har jag varit mååååååååååånga gånger... och se hur bra det gick!
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång riktigt mycket
Hjärtan brustit på grund av dej: Det är nog bara 1 gång...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Massor :)
Ärr du har på kroppen: Säkert 100000... massor från vattkoppor speciellt...


SENASTE...

Bok du läste: "Omvårdnad vid psykiatriska sjukdomar"
Personen du fick mail av: Facebook haha
Personen du fick brev av: Telenor
Personen du fick sms av: Dagge
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Alla som jag räknar till min familj har nog aldrig ätit tillsammans

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Praktiserat, suttit vid datorn
Var det kul: Jadå
Hur tidigt stiger du upp: Nu för tiden... 6.30
Gillar du att slåss: På fyllan tycker ja nog de
Vad ska du göra ikväll: Äta, plugga, slappa

Är du seriös: Beror på... haha
Vad är du allergisk mot: Gah... massor... men mest allergisk mot gräspollen och penicillin
Var har du ont: Nu? Ingenstans
Använder du hårspray: Nej typ aldrig... blir så himla.... stelt... av det..
Kan du stå på händer: Neh
Favorit serie: SATC


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Båda?
Gillar du ketchup: Jo
Är du glad nu: Ambivalent
Var du glad igår: Njao... kanske
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja massor
Vad dansar du till: RnB eller House om jag får välja
Stockholm är: En fin stad :)
Göteborg är: Bäst och nostalgi
Kan du sjunga: Ja, hyfsat
Mer värt än guld: Livet
Spaghetti eller makaroner: Both!
Ett land jag helst vill besöka: Något land i Afrika
Ska bli skoj: Att åka till Thailand!
Ska inte bli skoj: Att gå upp tidigt imorgon igen
Sparar till: Thailand
Väntar på: 3 Mars
Pålägg som gäller: Skinka
Dagens dryck: Vatten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0