Veckoplanering

Måndag: Praktik 7-16, göra klart examinationsuppgift

Tisdag: Praktik 7-16, mittbedömning + examination

Onsdag: Praktik 7-16

Torsdag: Praktik 7-16

Fredag: Ledig, ungdomsmottagningen kl. 8.00, plugga

Lördag: Ledig, plugga

Söndag: Ledig, plugga

Lite halvjobbig vecka... det mesta är jobbigt nu innan resan. Så mycket att göra... imorgon tisdag är en ångestdag till 100 %. Dels mittbedömning och dels examinationsuppgift då jag ska prata om oro och ångest. Jobbigt... men jag hoppas det går ok. Handledaren sa att jag var "skitduktig" idag så det bådar ju gott inför bedömningen imorgon. Dock vet jag inte med examinationsuppgiften... känns som jag har alldeles för lite fakta men jag har iaf tagit med det jag tycker är intressant och relevant. Svårare än så kan det inte vara, eller?

Nu ska jag sätta igång med uppgiften tills imorgon och andra förberedelser. Sen efter det ska jag hem till min älskade fästman och bara ladda mentalt inför morgondagen.

Håll tummarna för mig!
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0