Veckorna går fort...

Ja, shit... herregud det var ju nyss fredag... och nu är det fredag igen. Skönt att det går fort dock för då sitter jag snart i solen i Thailand :)

Var på ansiktbehandling imorse. Brukar gå på det lite då och då. De tömmer porerna och vaxar/noppar ögonbrynen. Är väldigt nöjd men man är helt svullen coh röd de första timmarna efter. Portömning gör ont! Vaxning av ögonbrynen känns det med, men gud vad fina de blir :) Efter det mötte jag upp Micca på BK och sen tog vi en snabbrunda inne på h&m. Sen var jag tvungen att sticka hem och gå ut med hundarna. Nu sitter jag här och ska snart börja göra klart min examinationsuppgift tills på tisdag. Hoppas verklien att jag kan bli färdig idag. Hade varit himla skönt... har ju en massa andra uppgifter som också måste göras...

Ska in till stan sen igen... ska se om det finns något fint att ha på sig imorgon.
Ha det gött!
//Ippa

Tack Sandra för den värmande kommentaren! Jag tycker detsamma om dig. Bäst är vi ;) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0