24 Januari 2010

Hej!

Igår var vi hos Micca och firade Lion som fyllde 3 år nu i veckan :) Käkade smörgåstårta, glass och drack kaffe. Gottit! Sen på kvällen kom Emma och Martin hit på middag så vi käkade pasta med gorgonzolasås och hade chokladkaka till efterrätt. Jag höll på att spy där på kvällen sen... fy FAN vad mätt jag var. Magen står fortfarande ut ;P Idag har jag bara tagit det lugnt... varit på elgiganten med mamma och lämnat in min dator, som är sönder igen! :( Var runt i lite olika butiker sen stack vi och fikade. När vi kom hem gick vi en halvtimmes promenad. Nu väntar jag på mat sen blir det hem till Dagge och slappa. Imorgon är det dags för praktik igen. Psykiatri denna gången. Ska vara på ett ställe som är ett särskilt boende för människor med olika psykiska sjukdomar och problem. Ska bli spännande - och läskigt! Har ju aldrig gjort något liknande tidigare. Jag hoppas bara på en bra handledare för det gör SÅ mycket.

Nu är det bara 5 veckor kvar tills vi åker till Thailand :) 3 veckor i paradiset. Härligt! :)

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0