38225 :-

Idag är faktiskt en underbar dag trots svek, lögner och en massa läkemedelsräkning. 2002 var jag med i en ridolycka som skadade min nacke för livet. 2 år senare var jag med i ytterligare en ridolycka och år 2007 var jag med i en trafikolycka. Det har ju satt sina spår i kroppen som inte klarar av en dag utan träning egentligen. Det är inte så illa att jag inte kan jobba eller så som många andra inte klarar av med denna sortens skador (wiplash). Jag har haft en otrolig tur egentligen men den skada som jag har kommer jag aldrig bli av med.

Så tur är det väl att jag nu 8 år senare får en ganska nice summa utbetald till mig från försäkringsbolaget. enligt läkare har jag 3 % invaliditet som aldrig kommer kunna botas. Så nu är man 38.225 kronor rikare. Det satt fint faktiskt. Sjukgymnastik kostar 200 kronor varje gång, massage 350, gymkort 250 kronor i månaden. Så skadan är ju inte billig trots allt. Så jag blev så glad så :) De mesta av de pengarna kommer givetvis gå dit. Men sen ska jag till Thailand nu i Mars ju så en del kommer gå dit också :)

Sen min kära mami som betalt resan både till mig och D ska få en summa som en present :) Sen ska jag köpa ett armband idag till henne som hon vill ha också :) Som tack för att hon är världens bästa mami som alltid ställer upp och vill mitt bästa <3

//Ippa

Kommentarer
Postat av: Sandy

Give it to me baby aha ahaha

2010-01-23 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0