En till ledig dag :)

Hej!
Vad skönt det är med lediga dagar... även om det enda man gör är pluggar. Man kan i alla fall sitta i morgonrocken hela dagen och slippa ta sig till skolan :) Som sagt... idag blir det bara plugg hela dagen. Skulle egentligen gått ut ikväll men det verkar inte bli så. Känns lite sådär att förstöra hela kvällen och hela dagen imorgon när jag verkligen måste plugga en massa. Imorgon ska jag ju till skolan också... inte förrän på eftermiddagen men ändå.

Fick i alla fall sovmorgon imorse med min kära fästman. Finns inget bättre :) Igårkväll spelade vi monopol med vänner :) Ikväll... ja då verkar det bara bli plugg för min del. Tråkigt... men sant.

Så nu... plugg plugg plugg :(
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0