Första praktikdagen + veckoplanering

Hej alla!
Idag har jag genomgått första dagen på den nya praktikplatsen. Det var spännande och intressant, och lite läskigt ibland men mest kul. Har inte gjort sådär jättemycket, mest tittat och observerat. Hjälpte till lite med middagen men annars inget speciellt, mest pratat med patienterna. Tror och hoppas att jag kommer trivas :) Imorgon ska jag vara där 7-14.30. Hoppas dagen blir bra :)

Veckoplanering
Måndag:
Praktik 9-14.30, Träning (gym), handla och mysa med D
Tisdag: Praktik 7-14.30, Träning (step)
Onsdag: Skola 13-16, Träning (Aerobic)
Torsdag: LEDIG, Träning (Boxercise/Indoor walking)
Fredag: Praktik 14.30-21.30, Träning (gym), FEST
Lördag: Praktik 13-21
Söndag: Praktik 7-15.30

Försöker jobba allt vad jag kan nu innan resan så att jag inte behöver vara där så mycket när jag kommer hem och är jetlaggad.

/IPPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0