Glömde ju ett nyårslöfte...

Just det, jag lovade mig själv också att sova fler timmar per natt än tidigare. Tidigare har jag väl max sovit sisådär 6 timmar på vardagar då alltså, helger brukar bli lite fler. Men nu ska det bli ändring på det eftersom jag tror att det ligger bakom mycket av min trötthet som jag ständigt upplever. Gick och la mig 00 igår och sov till 9 :) Kanske inte somnade precis 00 men det blev lite mer än 8 timmars sömn i alla fall :) Duktigt Ippa!

Nu ska jag gå och göra vid mig sen ska jag bara sitta och plugga hela dagen lång. Jätteroliiigt NOT*. Men nödvändigt! Känns i alla fall bra sen efter en dags råplugg. Ikväll blir det mys med D. Imorgon börjar skolan igen :S

Veckoplanering
Måndag:
Skola 8-12, plugg, Träning 18-19 (Indoor)
Tisdag: LEDIG, plugg
Onsdag: LEDIG, plugg, Träning (Aerobic)
Torsdag: Skola 13-16, plugg, Träning (Indoor)
Fredag: Skola 8-12, plugg
Lördag: plugg
Söndag: plugg, Träning (Löpning)

Så det ser ut som en väldig pluggvecka denna veckan, men så kommer det nog bli hela denna terminen, tyvärr. Ska ju ut på praktik om 4 veckor och det brukar ju vara allt annat än lugnt.

Nej, bli lite vacker var det!
//Ippa

En gammal ful bild på mig. Haha, katastrof.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0