Hej gott folk :)

Läääuuuget?! Fint med mig, förutom att jag är svintrött som vanligt of course. Ja, för jag är ALLTID trött. Jag måste verkligen gå och pallra mig iväg till vårdcentralen för att ta ett HB... :( MÅSTE!

Idag har jag varit i skolan fram till halv två... hade kommunikation vilket vanligtvis brukar vara tjatigt och en massa repetition och skit, saker man redan visste. Men idag var det mer intressant än väntat. Ja... så intressant som kommunikation KAN bli dvs.

Nu sitter jag här och chillar lite. Ska strax ta tag i plugget. Sen ikväll ska jag se "You, me and Dupree" på tv. Den är så rolig :) Klokan 21.00 är den, kommer ej ihåg vilken kanal dock ;P

Morgondagens planer är inte särskilt många... det blir skola fram till typ 14 eller 15.. sen plugg typ hela eftermiddagen och kvällen!

Tjoho, vilket spännande liv jag har just nu! *not... men snart är det Thailand (om 7 veckor!!!) och om bara en vecka så är det ju psykiatripraktik som gäller. Det ska bli spännande :)

//Ippa

Kommentarer
Postat av: MAJA

ja snart får du väl läggas in på psyk med dina patienter hehehe....

2010-01-14 @ 16:54:22
Postat av: Fräjda

Haj ippsan fest hos mig den 23 ifall du kan/vill. Välkommen! Kram

2010-01-14 @ 18:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0