I'm nothin' like a girl you've ever seen before

"the way that booty movin' I can't take no more" lalala. Party tonight! Kan knappast bli bättre. Slutar dock praktiken 21.30 så blir shotta i två timmar sen för att uppnå det perfekta tillståndet. Hoppas att få sluta tidigare. Hoppas det inte finns så mycket att göra ikväll då :) Blir hemma hos Dagge antagligen med Maria, Carina och kanske Sandra. Hoppas vi får roligt. Men i rätt sällskap kan det knappast gå fel :)

Börjar 13.30 så måste fixa allting och packa inför ikväll för sen sticker jag till Dagge direkt. Är så taggad! :) Vet inte vad jag ska ha på mig än... men det är ett vanligt problem :)

Nu... göra vid mig och packa!
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0