It's weeeekend

Hellooo :)
Idag har jag räddat en massa liv med hjälp av en defibrillator och med hjälp av vanlig Hjärt och Lungräddning.. ehm ja.. "dockliv" alltså.. ;P Efter det körde jag och handlade mat som vi ska ha ikväll. Thaimat :)

Är så himla kluven om jag ska ut ikväll eller inte. Är sjukt festsugen med samtidigt mår jag inte särskilt bra :( Men åh jag vill vill vill! Jag + Maria en fredag kan liksom inte bli annat än perfekt! :) Sen ville Micca ut imorgon men jag gillar ju inte lördagar :( Gamla människor + dålig musik (liknar mest gammeldans...). Ah ja jag är kluven och detta är mitt största problem just nu haha! :)

Ska kanske till Mim en runda i eftermiddag. Men först - lite plugg och göra vid mig en aning :)

Puss
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0