Jag vill spola fram tiden sisådär några år...

Jag är så sjukt trött på detta, att alltid ha en massa saker hängandes över huvudet. Skolan är den stora boven i dramat. Jag hatar detta just nu. Så sjukt jobbigt. När man har en massa andra saker att tänka på och det faktum att man mår dåligt över andra saker gör inte det särskilt lätt att fokusera på det jag verkligen vill; skolan.

Jag vill spola fram tiden typ 5 år... jag vill vara lyckligt gift, ha små knoddar att gosa med, ett fint hus och ett jobb som jag trivs med. Detta är min dröm, men den känns väldigt långt iväg. Jag hatar att leva i ovisshet. Ovisshet alltså... kommer jag klara tentorna? Kommer jag klara av mitt kommande yrke? Fan kan tiden inte bara gå fort så jag kan leva min dröm?

Kommentarer
Postat av: Sandy

Duu ja ska säga dig att livet är inte fulländat bara för man har allt det där...... klart livet får en mening när barnen kommer men det finns alltid någon pusslbit som behöver läggas till! Don't worry, you'll get there!!! Love

2010-01-04 @ 13:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0