Kristianstad

Jag mår dåligt av denna staden. Skitsnacket, attityden, tristessen. Det är hemskt. Jag orkar inte med det här längre. Jag tror jag snart är färdig med detta. Smekmånaden är över så att säga.

First of all... skitsnacket. Skitsnack förekommer i alla städer. Men eftersom här bor så få människor så märker man det på ett annat sätt. Det värsta är att jag själv dragits in i det. Jag tillhör numera skitsnackarna! Tjoho! Det är skrämmande. Hu! :(

Attityden... har jag ett urringat linne som är assnyggt så skulle nog inte en enda människa som är härifrån få för sig att säga "åh, vad fint linne". Det räcker med att du åker till Hässleholm som ligger bara någon mil härifrån så är attityden heeelt annorlunda. How come? Avundsjuka, check! Mina boobs är fantastiska. Fan att folk inte kan vara glad för ens skull.

Tristessen... butikerna stänger 18 på vardagar. Behöver jag säga mer?

Sen har vi nattklubbsproblematiken. Vakterna äger denna staden. Det finns 3 "stora" uteställen och alla som jobbar där är mutade. De leker poliser fast de flesta inte ens klarade sig igenom högstadiet... Herregud. Fredagar är riktigt nice att gå ut på... helt galet och precis i min smak :) Lördagar... 30+ or whaat? Känner mig som en treåring och det är SÅ tråkigt att alla är så gaalet hämmade. Go crazy förfan! Man lever bara en gång, har ni missat det? Neh, de typiska småbarnsföräldrarna kan stanna HIMMA som de säger här. Tyvärr fyller jag 21 till sommaren och snart är jag äldst på fredagsklubben. Men jag bryr mig fan inte. Jag ska gå ut på fredagar tills jag inte får komma in mer. Hoppas jag hinner flytta härifrån innan dess...

Positivt med Kristianstad? De i familjen och de vänner som bor här och förgyller min vardag.
Gräv bort Skåne? Nja, men Kristianstad får ni gärna ta itu med...
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Malin Borglin

Haha hey!

prova Bo i ljungby,.. Det är så litet,.. Så du måste själv sitta med undertiden dom snakkar skit om dig^^



Och jag o mika... Vi Älskar dina Boobs^^ hehe



Jag kan hålla med om att kristianstad är ingen höjdare. men när man bott i Ljungby i några år och kommer hit (som jag och är rätt anonym) så funkar det,..

Fast det är sant,.. man måste åka någon annanstans för att shoppa ...



Puss

2010-02-02 @ 09:38:20
URL: http://malinborglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0