N <3

Gammal dagboksnotis:
2001-09-21
FAAAAN jag pallar inte mera!!!! Jävla helvetes. Jag saknar dig!!!

9 år sedan nu. Du skulle fyllt 20 år idag.
Tänker på dig, varje dag.
Tänker på Markus, Marie och Fredde också.

1990-01-29 - 2001-09-13

N, idag är en dag då jag saknar dig extra mycket. Det har gått 9 år nu. Jag tittade på mobilen imorse och såg att det var den 29 Januari. Sekunden därefter slog det mig att det var din födelsedag. Grattis! Din 20års-dag känns ganska tung. Men bara för att du fyller 20 år ska jag festa för dig ikväll. Allt kul jag har ikväll är för dig. För jag vet att du hade festat med mig och varit lika galen som mig och mina vänner. Fan vad kul vi hade haft, du och jag. Det är jag helt säker på. Miss you like crazy! Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0