Praktikdag nummer 2

Hej!
Idag var det dags för min andra praktikdag och första tiiidiga morgon. Jag, morgontrött som jag är, fick masa mig upp klockan 06 vilkt är sjukt tidigt för mig. Hu :( Kallt som in i helvete var det. -16 grader faktiskt... jag och cykeln höll nog på att förfrysa båda två... :( Men väl på praktiken var det bra. Rapport, morgonrutiner med frukost sen umgås med patienterna, middag och eftermiddagsfika. Blev nog bra tror jag. Kände mig dock otroligt trött idag... men har ju inte sovit så hemskt många timmar heller. Kanske inte så konstigt.

Idag står det step på schemat men överväger faktiskt powercirkel/box. Vi får se vad det blir helt enkelt.

CYA
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Palla träna Ippa kom hem till mig och ät massa godis och kakor förrrfaaan! Lite kärlekshandtag har väl ingen dött av... det är mannen min ett bevis på hahahapöss

2010-01-26 @ 15:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0