Slutet på veckan...

Hej!
Ja denna veckan har väl inte varit den roligaste... den har mest bestått av plugg. Det enda roliga var ju utgång i fredags. Tacka fan vet jag för att jag gick ut! :)

Idag består dagen av att plugga ögonsjukdomar hela dagen låång. Så sjukt trisst... ögon är inget för mig har jag bestämt kommit fram till... men men det måste ju göras :) När jag gjort alla uppgifter blir det nog en löparrunda :)

Veckoplanering

Måndag: Skola 10.30-16.00, Träning (muskelpass)

Tisdag: LEDIG, plugga

Onsdag: Skola 9-16, Träning (Aerobic)

Torsdag: Skola 9-16, Träning (Indoor walking)

Fredag: Skola 9-16

Lördag: Plugga, Träning (Löpning)

Söndag: Plugga

Har bestämt att jag ska springa en gång i veckan. Löpning är ju trots allt grunden i all träning. Har dock inte möjlighet att göra det lika ofta som förr. Knäna tar stryk, särskilt mitt vänstra som är superkasst. Men en gång i veckan ska det klara av :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0