Söndag

Hej!
Igår var jag hos svärföräldrarna och käkade middag. Mycket gott var det! Sen efter det var jag och såg snabba cash med Maria, Dagge, Blend och Berat. Den var ju bra, men jag hade förväntat mig mer! Joel Kinnaman gjorde hela filmen, som vanligt! :) Sen efter det drog vi hem och sov. Har dock sovit skitdåligt inatt.. Dagge är förkyld så han har väckt mig hela tiden. Så det blev medicinering mitt i natten ;P

Idag är det plugg som gäller... tenta på tisdag :S Bära eller brista var det... men jag ska göra mitt bästa de här två dagarna nu så att jag kan så mycket som möjligt tills dess. Känns som att om man kuggar, så kuggar man på en simpel grej eftersom man är så satans nervös...

Ska träffa Maria senare och plugga tillsammans med henne. Vi får förhöra varandra :)

Ha det!
//Ippa

Kommentarer
Postat av: Sandra

du kuggar inte gumman!!!!!!

2010-01-17 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0