Today's outfit

Dålig bild... jag vet inte varför.. men principen liksom ;)

Klänning: Åhléns
Väst: H&M
Armband: Glitter

Bilden är ett bevis på att; MAN KAN BLI SNYGG TROTS BUDGETALTERNATIVEN!
Tillsammans tror jag detta kostade (inklusive strumpbyxor) 500 spänn. Så om någon har ont om pengar någon gång så kan man inte skylla på sin dåliga ekonomi när det kommer till outfiten. Finns supermycket snyggt som är billigt. Nu har jag inte problemet med dålig ekonomi (nej jag är inte rik heller) men personligen tycker jag det är roligt med många kläder som man kan byta med än få jättedyra klädesplagg. Vissa saker lägger jag dock lite mer pengar på; skor (får hållbarhetens skull... men festskor och sånt brukar bli billiga varianter.. slits ut snabbt i vilket fall som helst), jacka (man ska vara varm för tusan.. och den är något folk ser hela tiden. Dock köpte jag en billig vinterjacka i år, men det var inte för att den var billig utan för att jag gillade den).

Som sagt... dålig eknomi ingen ursäkt! Sen kan man ha jättetråkiga kläder och piffa till det med en scarfs, halsband, armband, en roligare håruppsättning med massa fina klämmor osv. Jag har en tendens att ofta klä mig i helsvart eftersom jag trivs bäst i det. Men en färgglad scarfs är ju lätt att slänga på ;) Jag använder inte sådär jättemycket smycken men det är för att jag inte har något smyckesskrin och inte orkar stå och reda ut alla halsband på morgonen. Får ta tag i det där någon dag :)

Nej.. back to business!
//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0