Torsdaag :)

Hej allihopa :)
Då var det torsdag och slut på ledigheten. Ska till skolan klockan 13 sen stressa som faan till gymmet efter det och köra Indoor walking. Sen blir det hem och plugga lite och sen kommer D :) Men jag börjar ju som sagt inte förrän klockan 13 så ska snart gå och göra vid mig och sen plugga fram tills jag ska köra :) Åt en stor frukost nyss och det var jag värd :) Dock nyttig, så inget jag behöver ha ångest för :) Hoho! Sjukt det här med Viktväktarna. Jag brukar alltid vara jättehungrig sent på kvällen och då måste jag gå och lägga mig för att undvika att äta. Så precis innan jag ska somna så tänker jag alltid att jag längtar till morgondagen då jag får äta igen ;P haha. Lustig jag är...

Drömde om Anna Anka inatt. Den kvinnan borde spärras in i någon liten stuga i skogen där alla slipper se henne. Usch och fy hon är sååå väck! Och nej Anna... brunetter är inte fula och "icke-exotiska". Personligen tycker jag brunetter är snyggast. Varje gång jag ser en tjej och tänker att "ja men hon är ju snygg!" så är det 9 av 10 gånger en brunett... eller 9,9 gånger skulle jag kanske säga. Jag har någon liten crush on svarthåriga tjejer, varför vet jag inte! Och det är väl vi brunetter som ÄR exotiska! I de exotiska länderna finns det knappast några naturliga blondiner! Så det så, ankjävel....

Haha, nog om guds straff till mänskligheten! Nu ska jag göra vid mitt exotiska hår och mina exotiska ögonbryn ;)
Puss!
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0