Another one

Är du..

Arrogant: Nej verkligen inte...

Osäker: Ibland

Trött: Ofta

Intressant: Hoppas det!

Smart: När jag vill :)

Barnslig: Japp, älskar det!

Liten: Nej medellång och medelstor

Lätt: Neh, varken lätt eller tung tror jag ;P ;)

Skoltrött: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Rolig: Jag tror det ;)

Pratglad: Alltid x 1000

Frågvis: Ja :)

Organiserad: Inte någonstans

Hälsosam: När jag orkar

Blyg: Aldrig

Attraktiv: Ja :)

Lätt uttråkad: JAPP

Vegetarian: Nej för helvete

Besatt: Ja, av vissa saker :)

Pålitlig: Ja

Filosofisk: När jag varit själv för länge

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man väl inte ha?

Förföljelsemani: Nej ;P

Tvångstankar: Inga allvarliga

Färgat håret: Ofta

Brutit några ben: x 1000

Några piercings: Örat

Egen dator: Japp, men den befinner sig oftare på elgiganten än hos mig

Gjort bort dig rejält: Ja men vem bryr sig?

Bra självförtroende: Typ varannan dag har jag megasjälvförtroende och varannan känner jag mig som världens äckligaste människa

Komplex: Japp, jag är tjej hallå...

Kysst någon: Check

Haft sex: Gillar det

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Japp....

Blivit kär i någon på nätet: Japp

Dumpat någon: Yes... nyligen tyvärr...

Stulit någonting: Japp... snattat i unga år några gånger, haha. Mest godis :)

Gjort något olagligt: Jodå

 

 

Vem..

Saknar du: En speciell person som äger mitt hjärta <3

Vill du döda: 4 letters...

Rörde dig sist: Min vovve Gaston som slickade mig på foten

Slog du sist: Have no idea...

Kramade du senast: Carro

Skrev du till sist: Micca

Vill du vara som: Mig själv

Sårade dig sist: 3 letters...

Vill du bli galet full med: All my single ladies!!!

Gjorde dig riktigt glad senast: 6 letters....

Fick du sms från senast: Yaz

Ringde dig senast: Micca

Ska du gifta dig med: Säg det......

Får dig att skratta: Mina älskade vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0