Äntligen...

Äntligen är den äckligaste, jobbigaste och jävligaste helgen på mycket mycket längre ÖVER. 33 grader idag och jag har jobbat, slitit som ett djur, lyft människor upp och i rullstolar hela jävla dagen känns det som. Jag har förstört min rygg och min högra höft och jag känner mig för jävla sleten. Kan knappt beskriva med ord hur jävla trött jag är på detta nu. En varm äcklig dag till sen ledig en dag... och då ska det regna såklart. Jippi!

Otroligt negativ nu... men kan knappast vara något annat... fy fan!!! =/
Resten av kvällen.... bara chilla och vara så stilla som möjligt. Ingen löpning idag... är alldeles för slutkörd. Säger jag, så springer jag väl ändå senare... ahja... wish me luck!

//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0