Drömmar som gick i kras...

I precis samma stund som vårt förhållande tog slut så gick nästan alla mina drömmar i kras. Om några år skulle jag vara sambo, sedan fru och sedan mamma till mina älskade barn. Jag skulle ha ett jobb som jag trivdes med och jag skulle spendera varenda lilla ledig stund med min älskade make. Oändlig kärlek hette det.

Jag hade planerat mitt liv in i minsta lilla detalj utifrån mina förutsättningar. Den goda förutsättningen var förhållandet jag levde i som hade varat i nästan 5 år.

När jag tänker på hur många drömmar som faktiskt inte ens existerar för min del längre... så vill jag faktiskt bara gå och dö.

Börja om på nytt igen... hur gör man det?
Det känns som mitt hjärta ska hoppa ut ur min kropp och lämna mig i vilken sekund som helst.

Även om det aldrig hade funkat så ska du veta... när vårt förhållande tog slut så dog mitt hjärta.
//Ippa


Kommentarer
Postat av: J

Du kommer få det där en vacker dag det vet jag!!! Du är en så bra människa, ingen risk att du förblir ensam! du har alla förutsättningar och du är fortfarande ung (och oförstörd?) :) Kram J

2010-07-02 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0