I'm happy :) + "veckans"

Hej alla!
Jag har haft en kanonhelg i Göteborg. Är väldigt väldigt lycklig och går än med ett stort leende på läpparna. Kärleken jag känner är helt enorm. Får aldrig nog. Äntligen har mitt liv ordnat upp sig till något bättre. Förut var allt skit, allt var negativt... nu ser jag mer ljust på allting. För allt kommer ordna sig, det ska du och jag se till.

Älskar dig så mycket, har alltid gjort.

Du gör allt så mycket lättare. Är obeskrivligt glad att jag har dig.

Veckoplanering
Måndag:
Hem från Göteborg

Tisdag: Jobba 7-16

Onsdag: LEDIG

Torsdag: Jobba 7-13.30

Fredag: Jobba 7-16

Lördag: Jobba 7-16

Söndag: Jobba 7-13.30

Som ni ser... inte mycket till liv denna vecka... :( Kommer ej att skriva ut mina träningstider längre, eftersom risken för att bli stalkad vid de tillfällena är alldeles för stor - tyvärr!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0